Frequently Asked Questions
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας το κουμπί “Αφαίρεση’’.
Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο +30 698 704 7898. Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το +30 698 704 7898 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας και αφού εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει άμεσα για τις επιλογές που έχετε.
Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και παρόλα αυτά θέλετε να την ακυρώσετε πρέπει να δώσετε τα στοιχεία της παραγγελία σας καλώντας στο +30 698 704 7898.
Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας το κουμπί “Αφαίρεση’’.
Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο +30 698 704 7898. Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το +30 698 704 7898 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας και αφού εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει άμεσα για τις επιλογές που έχετε.
Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και παρόλα αυτά θέλετε να την ακυρώσετε πρέπει να δώσετε τα στοιχεία της παραγγελία σας καλώντας στο +30 698 704 7898.
Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.
Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους.
Τα μεταφορικά επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας.